CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Friday 10 May 2013

mahabbah

Assalamualaikum
sambil menuggu kehadiran umar rayyan
haih tak taw dah nak buat apa
tapi sebenarnya banyak keje yang nak kene settle kan
ni betul-betul cuti sakit

----------------------------------------

impian ku memang nak mengambil masscom
ada juga nak sambung nursing
haih kepala otak aku dh tak betol
semuanya nak mencuba
tapi oke what ??

then apa yang saya tak akan tinggalkan travel and shopping !!!!!
sebabnya saya memang suka kedua-keduanya itu ;)
buang duit sahaja

tapi next year saya nak kumpul duit banyak-banyak
dapat lah saya pergi ke mecca lagi
dulu pergi dapat sponsor
kali ni pergi nak rasa pakai duit sendiri
katanya lahh --"

tapi kalau kita dah ada niat
insya'allah Allah akan memperkenankan
tapi jangan lah asyik bercakap tapi tak mohon padaNYA
sia-sia kan ?

hidup memang indah kalau hari-hari bersama orang tersayang
sayang kita kepada ayah, ummi, saudara seislam
tapi Allah yang paling kita sayang
Allah cuma pinjamkan mereka untuk kita
tapi Allah kekal untuk kita selamnya
have faith in HIM

the moral value - kasih sayang tak kan pernah luntur dengan disaluti keindahan Islam . Percayalah penyakit iri hati sering berada di hati manusia. Jika sayang kepada saudara seislam kita . Jagalah mahabbah yang Allah berikan untuk sementara waktu .

*repost - 2011

bye bye 
;)

0 comments: